معرفی شرکت اشتابلی و محصولات آن

معرفی شرکت اشتابلی و محصولات آن

شرکت اشتابلی (Stäubli) سوئیس، یکی از تولیدکنندگان برتر ماشین آلات نساجی و قطعات آن ها در دنیا است. این مجموعه بیش از ۱۲۰ سال است که محصولات متنوعی را به صنایع گوناگون، از جمله نساجی، ارائه می کند. به طور کلی محصولات این شرکت در چهار دسته اتصالات الکتریکی، اتصالات سیال، رباتیک و نساجی طبقه بندی می شوند. در بخش نساجی، اشتابلی بر تولید ماشین آلات خطوط مقدمات بافندگی، ماشین های بافندگی فرش و منسوجات فنی، سیستم های تشکیل دهنه و همچنین قطعات یدکی مربوط به آن ها تمرکز دارد.

استفاده از محصولات و راه حل های نوآورانه این شرکت باعث می شود که کارخانجات نساجی بتوانند محصولات باکیفیت تری را با راندمان بالاتر تولید کنند. در این مطلب قصد داریم شرکت اشتابلی و محصولات و خدماتی که به مشتریانش ارائه می دهد را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

تاریخچه شرکت اشتابلی

قبل از اینکه درباره محصولات شرکت اشتابلی صحبت کنیم، خوب است که با تاریخچه این شرکت آشنا شویم. مجموعه اشتابلی در سال ۱۸۹۲، در شهر هورگن سوئیس تاسیس شد. رودلف شلینگ و هرمان اشتابلی در ابتدا این مجموعه را با عنوان Schelling & Stäubli و با هدف تولید تخصصی سیستم های تشکیل دهنه دابی راه اندازی کردند. در سال ۱۹۰۹، این شرکت یک سایت تولیدی جدید در فاورج فرانسه افتتاح کرد و تولیدات خود را گسترش داد. پس از مرگ شلینگ در همان سال، این شرکت به Gebrüder Stäubli به معنی برادران اشتابلی تغییر نام داد.

شرکت اشتابلی

در سال ۱۹۵۶، شرکت اشتابلی خط تولید سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک و همچنین کوپلینگ های با عملکرد سریع را راه اندازی کرد. پس از این اتفاق، اشتابلی در سال ۱۹۶۹، شرکت اریش ترومپلت که به تولید سیستم های دابی می پرداخت را خریداری کرد و نام آن را به Stäubli & Trumpelt تغییر داد. در سال ۱۹۸۲، سبد محصولات اشتابلی مجددا دچار تغییر و تحول شد و به سمت اتوماسیون و رباتیک رفت. آن ها در سال ۱۹۸۳ رقیب فرانسوی خود یعنی Verdol SA را خریداری کرده و Stäubli – Verdol SARL را در شهر لیون شاسیو فرانسه افتتاح کردند.

شرکت اشتابلی

اشتابلی در طی سال های فعالیتش به پیشرفت و گسترش ادامه داد. آن ها از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۷ شرکت های دیگری را خریداری و به مجموعه خود اضافه کردند. از جمله آن ها می توان به شرکت تولید سیستم های بافندگی Zellweger سوئیس، شرکت Multi-Contact، ارائه دهنده پیشرو کانکتورهای الکتریکی، بخش روباتیک شرکت آلمانی Bosch Rexroth و سهام شرکت مهندسی الکترونیک ایتالیایی DEIMO اشاره کرد. شرکت اشتابلی همچنان به تولید محصولات جدید و ارائه راه حل های نوآورانه برای ساده و بهینه کردن فرآیندهای صنعتی برای مشتریان خود می پردازد. در ادامه همراه ما باشید تا با محصولات این شرکت آشنا شویم.

محصولات شرکت اشتابلی

شرکت اشتابلی طیف گسترده ای از سیستم های صنعتی و رباتیک را تولید می کند. ماشین آلات و قطعات نساجی یکی از بخش های مهم تولیدات این مجموعه به شمار می روند. این شرکت به صورت کلی بر تولید ماشین آلات مورد استفاده در مقدمات بافندگی، سیستم های تشکیل دهنه بادامکی، دابی و ژاکارد و همچنین ماشین آلات بافندگی فرش و منسوجات فنی می پردازد. در ادامه هرکدام از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ماشین آلات مقدمات بافندگی شرکت اشتابلی

مقدمات بافندگی یکی از فرآیندهای مهمی است که نخ های تار و پود پیش از ورود به فرآیند بافندگی از آن عبور می کنند. شرکت اشتابلی یک برنامه کامل برای آماده سازی نخ های تار از آهار زنی تا ورود به پروسه بافندگی را ارائه می کند. این مجموعه راه حل های سیستمی پیشرفته ای را برای طراحی چله تار در ماشین های آهار زنی، کشش خودکار، چپ و راست کردن نخ های چله و گره زدن نخ های تار روی  چله و همچنین ابزارهای پشتیبانی برای تغییرات سریع سبک در ماشین های بافندگی ارائه می کند.

ماشین آلات مقدمات بافندگی اشتابلی

سیستم های مقدمات بافندگی Stäubli را می توان در تمام کارخانه های بافندگی و با انواع ماشین های بافندگی استفاده کرد. این شرکت با همکاری نزدیک با مشتریان و همچنین تولیدکنندگان ماشین ‌های بافندگی و تجهیزات حمل ‌و نقل، سیستم ‌های خود را برای پاسخگویی به طیف گسترده‌ ای از نیازها بهینه کرده و تطبیق داده است. ماشین آلات مقدمات بافندگی اشتابلی عبارتند از:

  • دستگاه های چله کشی SAFIR مدل S32، S40، S60 و S80
  • دستگاه های گره زن نخ تار TIEPRO، MAGMA و TOPMATIC
  • قاب TPF برای گره زدن نخ های تار
  • دستگاه چپ و راست کردن چند لایه نخ های چله OPAL
  • سیستم حمل و نقل UNI-LINK برای حمله چله تار تا ماشین بافندگی
  • دستگاه طراحی چله BEAMPRO

همه ماشین ‌ها و قطعات به گونه‌ ای طراحی شده ‌اند که کاربر پسند باشند. بنابراین می توان پرسنل کارخانه را به سرعت آموزش داد تا به طور موثر با آن ها کار کنند.

سیستم های تشکیل دهنه اشتابلی

اشتابلی از سال ۱۸۹۲ به تولید سیستم های تشکیل دهنه با سرعت بالا می پردازد. این سیستم ها به کارخانجات کمک می کنند تا بتوانند طیف گسترده ای از پارچه ها از جمله پارچه های ساده، طرح دار، پارچه های فنی سنگین، پارچه های دو رو پرزدار و همچنین فرش را تولید کنند.

پارچه ژاکارد تولید شده

سیستم های تشکیل دهنه اشتابلی و لوازم جانبی مربوط به آن ها عبارتند از:

  • سیستم های تشکیل دهنه بادامکی سری S1600 و S1700
  • دابی های روتاری S2600، S3000 و S3200
  • دابی S2688 و S4080
  • دابی کنترل شده با سرووموتور UNIVAL 500T که برای نمونه بافی و بافت پارچه های پیچیده استفاده می شود.
  • المان های انتقال حرکت، که برای حرکت دقیق میلمیک ها و تنظیم دقیق دهنه استفاده می شوند.
  • دستگاه ژاکارد N4L PRO
  • دستگاه ژاکارد UNIVALETTE
  • دستگاه های ژاکارد الکترونیکی LX 12 PRO، LX 32 PRO و LX 62 PRO
  • دستگاه ژاکارد SX PRO
  • دستگاه ژاکارد LX PRO
  • دستگاه ژاکارد LXL PRO
  • دستگاه ژاکارد LXXL PRO
  • ماشین آلات ژاکارد SX V / LX V / LXL V
  • دستگاه ژاکارد LX 2494
  • دستگاه ژاکارد UNIVAL 100
  • هارنس و لوازم جانبی باکیفیت مربوط به آن

ماشین آلات بافندگی فرش اشتابلی

شرکت اشتابلی تحت برند Schönherr Stäubli، به تولید و توسعه ماشین های بافندگی فرش دوبل رپیر باکیفیت می پردازد. این ماشین آلات بسیار انعطاف پذیر بوده و با تازه ترین فناوری ها ترکیب شده اند.

فرش ماشینی

مدل های مختلف ماشین آلات بافندگی فرش اشتابلی عبارتند از:

  • ALPHA 560 UNIVERSAL
  • ALPHA 580 UNIVERSAL
  • ALPHA 500 XHDC
  • ALPHA 500 SINGLELOOP
  • ALPHA 500 LEANTEC
  • نرم افزار فرش CSS

ماشین آلات بافت پارچه های فنی شرکت اشتابلی

شرکت اشتابلی با بیش از ۱۲۰ سال تجربه در صنعت بافندگی، به عنوان یک متخصص پیشرو جهانی در تولید ماشین آلات نساجی با سرعت بالا شناخته شده است. به لطف تحقیقات مستمر و متمرکز، اشتابلی امروزه در موقعیتی قرار دارد که سیستم ‌های بافندگی را برای انواع منسوجات فنی، به ویژه منسوجات صنعتی سنگین و پارچه‌ های تقویت ‌کننده برای کاربردهای سبک ارائه می ‌دهد. سیستم های بافندگی TF که مخصوص تولید منسوجات فنی هستند، عملکرد و دقت بالایی را در تولید منسوجات به همراه دارند. این دستگاه قادر به تولید انواع پارچه های چند لایه سنگین، پارچه های تکنیکال با مقاومت حرارتی بالا برای استفاده در کامپوزیت ها، پارچه های اسپیسر و پارچه های چند لایه با ساختارهای جدید و مخلوط مواد خواهند بود.

پارچه فنی

شرکت اشتابلی، علاوه بر تولید ماشین آلات و سیستم های مورد استفاده در بافندگی تاری پودی، به ارائه قطعات یدکی به مشتریان خود می پردازد. استفاده از قطعات یدکی اصلی Stäubli، قابلیت اطمینان و بهره ‌وری دستگاه ها، ایمنی اپراتورها و کیفیت منسوجات شما را تضمین می ‌کند. شما می توانید از طریق مشاهده کاتالوگ آنلاین قطعات یدکی اشتابلی، محصول موردنظرتان را انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش اشتابلی به مشتریان

یکی از اولویت های مهم شرکت اشتابلی، پشتیبانی از مشتریان پس از خرید است. این شرکت با بیش از ۱۴۰ متخصص فنی در سراسر جهان، همیشه در دسترس و آماده است تا به سرعت و به طور موثر مشکل مشتریان خود را حل کند. تخصص این مجموعه و خدمات جامع به مشتریان همراه با محصولات با کارایی بالا، Stäubli را به شریکی بسیار ارزشمند برای صنعت نساجی تبدیل کرده است. همچنین مشتریان می توانند از طریق پورتال MyStäubli، به تعمیر و نگهداری از ماشین آلات، آموزش بهینه کارکنان و فروشگاه الکترونیکی قطعات یدکی دسترسی داشته باشند.

خدمات پس از فروش اشتابلی

محصولات اشتابلی در کارخانجات ایرانی

شرکت اشتابلی به عنوان یکی از برندهای مطرح ارائه دهنده دستگاه ها و راه حل های مورد نیاز صنعت بافندگی به شمار می رود. بیش از ۱۲۰ سال است که این شرکت محصولات خود را به بازار نساجی جهان عرضه می کند. شاخص ترین محصولات این شرکت دستگاه های آماده سازی نخ تار، سیستم های تشکیل دهنه و ماشین آلات بافندگی فرش و منسوجات فنی هستند.

محصولات اشتابلی

امروزه در کارخانجات ایرانی از انواع مختلف دستگاه ها و قطعات یدکی شرکت اشتابلی استفاده می شود. با این وجود، یکی از مشکلاتی که بر سر راه تولید کنندگان ایرانی است، خرید و وارد کردن این دستگاه ها و قطعات یدکی مربوط به آن ها به کشور است. گروه مهندسی و بازرگانی معتمدتکس به پشتوانه کارشناسان و همکاران متعهد و متخصص در صنعت نساجی با ارائه خدمات فنی، مهندسی و بازرگانی همواره در کنار کارخانجات ریسندگی کشور خواهد بود و به آن ها کمک می کند تا قطعات و ماشین آلات مورد نیازشان را در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.

سخن پایانی

همان طور که دیدید در این مطلب درباره تاریخچه و محصولات شرکت اشتابلی صحبت کردیم. این مجموعه بیش از ۱۲۰ سال است که در خدمت صنعت نساجی دنیا است. تمرکز اشتابلی از ابتدا بر تولید سیستم های تشکیل دهنه و ماشین الات بافندگی فرش بوده است. از شاخص ترین محصولات این شرکت می توان به انواع سیستم تشکیل دهنه ژاکارد و ماشین های بافندگی فرش سری ALPHA اشاره کرد. شرکت اشتابلی به عنوان یکی از برجسته‌ ترین شرکت‌ های فعال در صنعت ماشین‌آلات نساجی با سابقه ‌ای از کیفیت بالا و نوآوری های جذاب شناخته می ‌شود. قطعات و دستگاه های با کیفیت و راه حل های تازه همگی به شهرت این شرکت در صنعت نساجی جهانی کمک کرده اند. اگر دوست دارید محصولات و یا قطعات یدکی این شرکت را خریداری کنید، با کارشناسان معتمدتکس ارتباط باشد. همچنین اگر دوست دارید درباره تاریخچه و سیر تحولات این شرکت اطلاعاتی به دست آورید، مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
آخرین نوشته ها