آشنایی با ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر

آشنایی با ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر

یکی از سیستم های ریسندگی غیرمتداول که امروزه برای تولید نخ رایج است، سیستم ریسندگی اپن اند یا چرخانه است. شرکت های زیادی در سراسر جهان به طراحی، توسعه و ساخت ماشین آلات ریسندگی اپن اند می پردازند. شرکت زاورر سوئیس یکی از سازندگان پیشگام این دستگاه ها است که بیش از ۱۷۰ سال است که محصولات و راه حل های پیشرفته خود را به ریسندگان سراسر جهان عرضه می کند. در این مطلب قصد داریم ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر، که یکی از محصولات برجسته این شرکت است را به شما معرفی کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با شرکت زاورر

شرکت زاورر سوئیس یکی از سازندگان مطرح ماشین آلات نساجی در دنیا است. این شرکت حدود ۱۷۰ سال است که در صنعت نساجی دنیا مشغول به فعالیت است. این مجموعه بر ساخت انواع ماشین آلات ریسندگی و قطعات آن ها و همچنین سیستم های اتوماسیون فرایند های ریسندگی تمرکز دارد. از جمله محصولات این شرکت می توان به ماشین آلات حلاجی، کاردینگ، فلایر و همچنین سیستم های ریسندگی رینگ، کامپکت، روتور و ایرجت اشاره کرد.

شرکت زاورر

ماشین اپن اند Autocoro11 زاورر، یکی از محصولات برجسته این شرکت است که طرفداران زیادی دارد. این ماشین که برای پاسخ به نیاز صنعت ریسندگی دنیا طراحی شده، در کارخانجات زیادی در سراسر جهان مشغول به کار است. در ادامه درباره جزئیات و ویژگی های این ماشین صحبت می کنیم.

آشنایی با فرآیند ریسندگی اپن اند

قبل از اینکه ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر را معرفی کنیم، خوب است که اطلاعاتی درباره فرآیند ریسندگی اپن اند به دست آوریم. سیستم ریسندگی اپن اند یا چرخانه یکی از سیستم های ریسندگی غیرمتداول یا مدرن است که به منظور کاهش هزینه و همچنین افزایش سرعت ریسندگی نسبت به سیستم ریسندگی رینگ به بازار معرفی شد.

ریسندگی اپن اند

به طور کلی، در سیستم ریسندگی رینگ فرآیند اعمال تاب به نخ توسط قطعاتی تحت عنوان رینگ و شیطانک صورت می گیرد. همچنین اعمال تاب و پیچش نخ روی بسته به هم وابسته هستند. یکی از مشکلات اصلی این سیستم ریسندگی، سرعت کم و مصرف انرژی بالا است. بنابراین در طول تاریخ، سیستم های مختلفی به منظور رفع عیوب سیستم رینگ ارائه شدند که ریسندگی اپن اند یکی از آن ها است. در این سامانه با کاهش طول خط تولید و همچنین تعداد کمتر نیروی انسانی می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و نخ مقرون به صرفه تری را به بازار عرضه کرد.

معرفی ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر

ماشین اپن اند Autocoro11 یکی از محصولات مشهور شرکت زاورر است. این ماشین، به عنوان نسل چهارم ماشین ریسندگی روتور اتوماتیک Autocoro با فناوری انتقال حرکت تکی، به بازار معرفی شده است. این دستگاه جدید برای پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان این شرکت توسعه داده شده است.

ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر

شرکت زاورر نیاز مشتریان را به عنوان اولویت اصلی خود بیان کرده است. این مجموعه همزمان با پیشرفت ماشین آلات و فرآیندهای خود به افزایش کارایی، بهبود ارگونومی و کاهش مصرفی انرژی آن ها هم توجه ویژه ای دارد. همچنین نسل جدید این دستگاه به فناوری Xtreme Rx Edition برای بازیافت الیاف مجهز شده است. بنابراین، ماشین اپن اند Autocoro11 زاورر راه حل های هوشمند خود را همراه با صرفه جویی در منابع و همچنین کاهش مصرف انرژی به کاربران عرضه می کند. در ادامه ویژگی های اصلی این دستگاه را بررسی می کنیم.

ویژگی های ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر

ویژگی های منحصر به فرد ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر باعث شده که در حال حاضر بیش از ۱ میلیون نصب موفق در سراسر جهان داشته باشد. نسل جدید این ماشین در مقایسه با مدل های قبلی خود، ۱۰% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. همچنین به دلیل همگام سازی ۶۰ برای راندمان بالاتر، استفاده از فناوری بازیافت الیاف Xtreme Rx Edition، سیستم سه اتاق برای مرتب سازی بهتر و استفاده مجدد از الیاف، تمیز کردن فاصله روتورها برای داشتن روتورهای تمیزتر و نخ های بهتر و استفاده از حداکثر ۶ لات برای انعطاف پذیری بالاتر دستگاه، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از مدل های قبلی است.

ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر

علاوه بر این، استفاده از درایو راهنمای جدید RX Patented Rx Drive برای تعمیر و نگهداری دستگاه در فواصل طولانی تر، استفاده از LED برای راهنمایی بصری اپراتور درباره وضعیت دستگاه، کنترل لوله هدایت بارکد برای کیفیت بالاتر بسته بندی و تنظیم DCU بصری برای راندمان بالاتر باعث می شود که دستگاه ارگونومی بهتری داشته باشد و کاربری آن ساده تر از نسل های قبلی خود باشد.

خرید ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر

ماشین اپن اند Autocoro11 کارخانجات ریسندگی مختلفی در سراسر جهان مشغول به فعالیت است. استفاده از این دستگاه سبب صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین افزایش بهره وری خواهد شد. امروزه در کارخانجات ایرانی از انواع مختلف ماشین آلات و قطعات تولیدی شرکت زاورر از جمله ماشین های اپن اند سری Autocoro استفاده می شود. با این وجود، یکی از مشکلاتی که بر سر راه تولید کنندگان ایرانی است، خرید و وارد کردن این دستگاه ها و قطعات یدکی مربوط به آن ها به کشور است.

ماشین اپن ‌اند Autocoro11 زاورر

گروه مهندسی و بازرگانی معتمدتکس به پشتوانه کارشناسان و همکاران متعهد و متخصص در صنعت نساجی با ارائه خدمات فنی، مهندسی و بازرگانی همواره در کنار کارخانجات ریسندگی کشور خواهد بود و به آن ها کمک می کند تا قطعات و ماشین آلات مورد نیازشان را در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره ماشین اپن اند Autocoro11 زاورر صحبت کردیم. این ماشین که به عنوان نسل جدید ماشین های اپن اند سری Autocoro به بازار معرفی شده است، دارای ویژگی های مثبتی از جمله افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی و منابع، افزایش بهره وری، ارگونومی بهتر، اتوماسیون پیشرفته تر، امکان کنترل دستگاه از طریق نمایشگر هوشمند و همچنین ریسندگی پایدارتر است.

شما می توانید با استفاده از این دستگاه محصولات پایدار و باکیفیتی را تولید کرده و در صنعت ریسندگی کشور بدرخشید. اگر دوست دارید ماشین اپن اند Autocoro11 زاورر و یا سایر محصولات این مجموعه را از یک کانال قابل اطمینان و راحت خریداری کنید، با کارشناسان ما در معتمدتکس در ارتباط باشید.

 

منبع: https://saurer.com

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
آخرین نوشته ها